Skal du se fjernsyn, men får fejlmeddelelsen nedenfor, på en eller flere kanaler?
Få hjælp til at løse problemet på denne side.
Du modtager denne fejlmeddelelse, hvis Viasat mangler at registrere en betaling fra dig, kanalen ikke er inkluderet i din tv-pakke, eller hvis rettighederne på dit tv-kort skal opdateres. Fejlmeddelelsen kan også opstå, hvis TV-boksen ikke har været i brug i længere tid.
Sådan får du billedet tilbage på din skærm:
- Tjek at alle dine Viasat regninger er betalt. Mangler du at betale en regning, skal du kontakte kundeservice.
- Sørg for, at du har valgt en kanal, der er med i din tv-pakke. Hvis du har flere tv-bokse, kan du krydstjekke at kanalen/kanalerne virker på de andre tv-bokse.
- Får du stadigvæk fejlmeddelelsen, skal rettighederne på tv-kortet opdateres. Det kan du gøre ved at ringe til vores selvbetjening på 45 100 104 og herefter taste 3. Indtast dit kortnummer. Kortnummeret står på dit TV-kort, og består af i alt 12 cifre. Kortet skal sidde i den tændte TV-boks, når nummeret indtastes i selvbetjeningen.
Får du stadigvæk fejlmeddelelsen på skærmen, så kontakt os på tlf. 45100100.
Hjælp os med at hjælpe dig! For at vi kan blive ved at forbedre os, må du meget gerne vurdere artiklen nedenfor.