Støder du på denne fejlmeddelelse, når du tænder for dit fjernsyn, finder du hjælp til at løse problemet her.
Denne meddelelse fremkommer, hvis dit TV-kort og din TV-boks ikke er parret sammen.
Har du modtaget et nyt TV-kort, og har indsat dette i din TV-boks, vil meddelelsen fremgå på din skærm indtil du har aktiveret det nye kort.
Sådan løser du det:
- Ring 70 121 151, og tast 3.
- Indtast det kort-ID, som er angivet på din TV skærm når du bliver bedt om det, og afslut med #. Telefonsvareren vil herefter læse det indtastede kort-ID op. Er kort-ID’et korrekt, skal du taste 1 for at bekræfte.
I løbet af 5 minutter vil fejlmeddelelsen forsvinde, og der vil komme billede og lyd på dit TV.
Forsvinder fejlmeddelelsen ikke efter du har fulgt disse trin, sidder vi klar til at hjælpe dig på tlf. 45100100.
Hjælp os med at hjælpe dig! For at vi kan blive ved at forbedre os, må du meget gerne vurdere artiklen nedenfor.