Får du nedenstående fejlmeddelelse på dit TV, når du prøver at se fjernsyn, så kan du her finde hjælp til at løse problemet.
For at din TV-boks og dit TV-kort kan fungere sammen, skal de være parret korrekt. Er de ikke det, vil du støde på denne fejlmeddelelse. Dette sker oftest, hvis du har modtaget en ny TV-boks eller prøver at bruge dit TV-kort i en anden boks end tidligere.
Sådan løser du det:
- Ring 70 121 151, og tast 1.
- Indtast dit kort-ID, som er angivet på skærmen, og afslut med #. Telefonsvareren vil herefter læse det indtastede kort-ID op. Er kort-ID’et korrekt, skal du taste 1 for at bekræfte.
- Indtast herefter dit boks-ID, og afslut med #. Telefonsvareren vil herefter læse det indtastede boks-ID op. Er boks-ID’et korrekt, skal du taste 1 for at bekræfte.
Indenfor 5 minutter vil beskeden forsvinde, og du vil atter kunne bruge dit TV.
Hvis meddelelsen ikke forsvinder indenfor 5 min., er du meget velkommen til at ringe og få hjælp på tlf. 45100100.
Hjælp os med at hjælpe dig! For at vi kan blive ved at forbedre os, må du meget gerne vurdere artiklen nedenfor.