Støder du på meddelelsen For at benytte On Demand på denne boks, så kontakt venligst kundeservice, når du forsøger at benytte Viaplay eller TV Arkivet på din TV-boks? Så kan du her finde hjælp til at løse dette.
Meddelelsen betyder, at din TV-boks ikke har registreret en USB enhed.
Dette kan ske, hvis du enten har fjernet det lille Nano USB Drive som fulgte med til din TV-boks, eller at selve TV-boksen har problemer med at kommunikere med USB'en.
Sådan løser du det:
- Sluk for strømmen til din TV-boks
- Tag USB'en ud af TV-boksen, og sæt den herefter i igen
- Tænd for strømmen til din TV-boks
Når din TV-boks er startet helt op, skal den meddele Viaplay kan nu benyttes.
Får du ikke denne meddelelse, og vil din TV-boks fortsat ikke tilgå Viaplay eller dit TV Arkiv, sidder vi klar til at hjælpe dig på tlf. 45100100
Hjælp os med at hjælpe dig! For at vi kan blive ved at forbedre os, må du meget gerne vurdere artiklen nedenfor.