Oplever du, at kanalnummeret øverst i højre hjørne på dit TV ikke forsvinder efter du har skiftet kanal, eller at din TV-boks bliver ved med at genstarte? Læs videre her, for at løse problemet.
På bagsiden af din TV-boks, sidder der et lille Nano USB Drive, som fulgte med til din TV-boks - Denne bruges til at downloade indhold fra Viaplay eller fra vores TV Arkiv. Er der en fejl på din USB, kan du opleve, at kanalnummeret som fremkommer øverst i højre hjørne, fryser fast. Du kan også opleve, at din TV-boks bliver ved med at genstarte. Dette løses ved at formatere USB'en.
OSB! Formatering af din USB vil slette alt gemt indhold på denne.
Sådan løser du problemet:
Kanalnummeret fryser fast
- Tryk på MENU på din fjernbetjening
- Tryk på HØJRE PIL på din fjernbetjening, indtil Opsætning står i midten af menubjælken. Tryk OK
- Vælg Indstillinger og tryk OK. Pin-koden er som standard 0000
- Vælg Formater USB enheden og tryk OK (Der er muligvis flere valgmuligheder på menuen, end skærmen kan rumme. Fortsæt nedad, til du finder Formater USB enheden)
- Tryk OK på Ja under Slet alle optagelser på harddisk?
USB'en vil nu blive formateret, og din TV-boks vil genstarte.
Efterfølgende vil din TV-boks være klar til at skifte kanaler, uden at kanalnummeret fryser fast.
TV-boksen genstarter
- Sluk for strømmen til din TV-boks
- Træk dit Nano USB Drive ud af din TV-boks
- Tænd for strømmen til din TV-boks
- Når din TV-boks er startet helt op, indsæt dit Nano USB Drive igen.
Genstarter din TV-boks ikke, skal du formatere din USB som vist i de tidligere trin. Genstarter din TV-boks derimod med det samme, er din USB defekt og skal derfor udskiftes.
Fryser kanalnummeret stadig, eller kan du ikke stoppe din TV-boks fra at genstarte, er du velkommen til at ringe til os på tlf. 45100100.
Hjælp os med at hjælpe dig! For at vi kan blive ved at forbedre os, må du meget gerne vurdere artiklen nedenfor.