- SÅ ER DET TID TIL ET SERVICETJEK!
Måske har din parabol rykket sig, måske er den slidt efter mange år i det danske vejr eller også trænger din boks eller dine kabler til at blive tjekket igennem og at blive opdateret.
Det hele kan give fejlmeddelelser og billedudfald, som gør, at du ikke får det fulde ud af dit abonnement.
Et servicetjek kan hjælpe dig med, at du ikke går glip af noget.
Pris: 599 kr.
Beløbet for servicetjekket vil blive faktureret på din næste regning fra Viasat.
ET SERVICETJEK INDEHOLDER:
- Udskiftning af din nuværende parabol til en ny og forbedret parabol, som er mere holdbar, og giver et mere stabilt signal (gælder ved parabol i max. 5 meters højde)
- Udskiftning af dit LNB-hoved
- Udskiftning af synlige defekte kabler
- Udskiftning af stik for enden af kablerne (F-connectors)
- Ind- og udvendig fejlsøgning på hardware og installation
- Kontrolmåling af signal
- Softwareopdatering af din tv-boks
- Installation og aktivering af Viaplay på din pc
HUSK AT:
- Servicetjek er behæftet med et ekstra gebyr, hvis det skal foretages på ikke brofaste øer
- Du har mulighed for at købe, og få installeret, en eller flere nye bokse, få trukket kabler til flere rum og lignende ekstraydelser ifm. dit Viasat-abonnement.
Dette kan du aftale forudgående med din installatør, der vil give dig en revideret pris, som du afregner direkte med montøren - Er parabolen placeret i mere end fem meters højde, er dit servicetjek muligvis behæftet med et ekstra gebyr
- Anvender du din parabol til at modtage udenlandske gratiskanaler, udskiftes selve skålen ikke. Kun Viasat LNB-hovedet udskiftes
RING OG BESTIL ET SERVICETJEK:
- Ring til os på tlf. 45 100 100 eller skriv via dette link
- Aftal en tid, hvor montøren kan komme og lave et servicetjek af din installation
- Montøren laver et servicetjek af din installation